2011-04-01 ? 23:00:09

Äntligen april!

Nu är det äntligen april månad! Den stora anledningen till att jag längtat efter denna månad så otroligt länge är på grund av att jag fyller hela 18 år! Söndagen den 17 april blir jag alltså myndig och veckan efter är det påsklov. Kan det bli bättre? nja tveksamt!

Har ni blivit lurade något idag då? Det har jag! Jag blev det precis faktiskt. Kawa, en kille i 3an på frisörprogrammet sa att han hade hoppat av skolan pga ett stort bråk med sin mentor. Han hade tydligen slagit henne och polisen var inblandad. Men så var ju inte fallet, jag blev grund lurad! aja, det hör väll till idag.

Uppdaterar med en mycket rolig nyhet i morgon, (ledtråd: körkortet) !!


Förra årets fina tårta
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild