2011-08-29 ? 14:35:03

Tjena Tjena!

Hallådär!
Sjukt länge sen jag skrev här nu men jag tyckte att det var dags.

Sitter här och väntar på min första Historia A lektion tillsammans med Emelie. Förra lektionen var typiskt nog inställd så nu sitter vi här och väntar i caféterian. Köpte oss lite godis också, måndagsmys!

Jag har jobbat i stort sett hela helgen, lördag och söndag kväll iallafall. Slutade riktigt sent på lördagskvällen pågrund utav att det var karneval hemma i Mariestad. Natten spenderade jag på en 40 års fest med Sofie och Jocke. Trevligt trevligt!

Veckans planer är jobb och skola. Skolan mån-fredag och jobb ons,fre,lör,sön. Skönt med lite extra pengar.

Talk to you soon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild