2011-03-30 ? 20:24:53

Produkterna

Idag fick jag äntligen hem mina efterlängtade hårvårdsprodukter! Det tog bara ca 2 dagar att få dom också så det var ju verkligen toppen! Rekommenderar verkligen http://www.Lyko.se starkt!

Ska prova mina nya produkter ikväll och lägger upp en recension vid ett senare tillfälle
då jag skaffat mig en uppfattning.


I morse vaknade jag i Lidköping och tog bussen till Skövde för en dag i skolan. Hade en mycket lyckad mattelektion som jag fick mycket gjort på. Prov nästa vecka... mindre roligt! Sedan hade vi en Bild och form lektion och den ägnade jag och söta Emelie Bellio åt att färga lite löshår. Vi har gjort masker av gips och nu skulle vi utsmycka dem. Jag hade nästintill platina blont löshår och ville ha det svart. Lite krångligt var det allt men med Emelies hjälp gick det faktiskt super bra och resultatet blev över förväntan! Får fota den sen när den är klar.

Just nu gör jag en ny spotify spellista för april månad. Klicka HÄR för att se min spellista för mars!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild