2011-04-24 ? 17:50:54

Resumé

Mycket har hänt sedan jag skrev här sist. Jag har bland annat hunnit fylla hela 18 år och firat det med en stor fest på hela 25 deltagare! Kvällen var helt magisk och den innehöll verkligen allt som en perfekt fest ska innehålla, god mat, roliga lekar, människor jag älskar, god stämning och alkohol i mängder!

En hel del bilder blev fotade men tyvärr inte med min kamera. Får förhoppningsvis bilderna i kväll och då kan jag nog slänga in en bild på min outfit eller något sånt. Kvällen avslutades på dansgolvet på Statt här i Mariestad därifrån har jag faktiskt en "vimmelbild" :


Jag, Alexandra Hansen, Mikaela Drewsen & Jennifer Leksell

Tyvärr åkte största delen av släkten hem under söndagen (festen var på lördagen), så det blev sjukt tomt helt plötsligt. Kunde dock nöja mig med att jag hade 11 dagars ledighet framför mig som självklart försvann mycket fort. I skrivande stund har jag nämligen bara en dags ledighet kvar, vilket känns lagomt deprimerande!

Jag har även hunnit med två krogrundor till denna vecka och jag kan faktiskt säga att alla har varit mycket lyckade! Verkligen så mycket roligare med krogen än hemmafester.

Idag har jag sagt hejdå till farmor och farfar som varit här ända sedan några dagar innan min födelsedag och idag var de dags för dom att bege sig hemåt. Sjukt tråkigt om ni frågar mig, skulle jätte gärna ha hela min släkt bosatta här nere men sån tur har jag tyvärr inte. Min släkt bor i Söderhamn, Gävle, Uppsala, Knivsta, Stockholm, Smedjebacken och Virgina, USA. Alltså har jag inte en ända släkting här nere i Västra götaland, förutom min familj då såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild