2011-04-05 ? 14:38:48

Huvudvärk + körlektion = inte bra!

Roligt att precis allting jag precis skrivit försvann..

Dagen började med en dubbel-körlektion. Gick tyvärr inte alls lika bra som det brukar göra, jag gjorde några större misstag vilket ledde till ett humör som bara blev sämre och sämre. Aja, jag ladda upp bättre nästa lektion för jag var super trött när jag kom hem från praktiken och jobbet igår. Nästa körlektion är på tisdag och då hoppas jag att det går bättre!

Vaknade med huvudvärk i morse så det tog verkligen emot att åka till körskolan idag, men jag gjorde det ändå på grund av att om jag inte hade gjort det så hade jag fått betala de båda körlektionerna ändå, eftersom jag inte hade ringt innan 17.00 dagen innan. Tänkte ju inte slänga 880 kr i sjön bara!

Nu har jag varit hemma några timmar och vilat upp mig, huvudvärken sitter fortfarande i lite granna, men det är absolut inte lika mycket som i morse. Skönt det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild