2011-09-01 ? 11:32:02

Update

Tjeeena Mannen!!

Sitter just nu i skolan och har lunchrast. Gårdagen var ganska tuff då jag inte bara hade skola mellan 8-16 utan även jobb 17-22, jobbigt värre men det gick mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.
På fredag är det samma sak som gäller med undantag för att jag kommer att jobba helt ensam på kvällen. Nu när vi kommit in i september månad så har vi nya öppettider på grillen och på kvällstid arbetar vi helt ensamma. Läskigt!

Idag efter skolan har jag ett möte med Glenn, som hjälper mig bli framgångsrik inom LR. LR är ett företag som säljer smink, hudvårdsprodukter, hårvårdsprodukter mm! Har varit kund där i några månader nu men nu vill jag istället tjäna någonting på det så idag ska vi träffas och diskutera hur jag ska lägga upp mål och vad som behövs göras här näst!

Sen ska jag åka hem och sova för det är något jag knappt haft tid till den här veckan.

Hare gött! ;)



Jag just nu, printscreenat från facebook så drf som det är knappar ivägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild