2011-03-26 ? 17:43:32

Nya hårvårdsprodukter!

Nu har jag och mamma precis klickat hem lite nya produkter!
Dessa produkter köpte jag:


Loréal's Absolut repair
En mycket bra inpackning för torrt och skadat hår.
En inpackning använder du efter att du shamponerat håret. Håret bör vara handdukstorkat.
Applicera i hela håret och låt verka i ca 10-15 minuter.
(ett tips är att sova med inpackningen i och skölja håret dagen efter) Använd balsam efteråt!

Finns just nu för 99 kr HÄR!





Revlon's Nutri color creme
Detta är också en inpackning, skillnaden med denna är att den även innehåller färgpigment.
Detta är super bra om man vill "fräscha upp" färgen lite granna och samtidigt få mera glans.

Finns för bara 169 kr HÄR!



Mamma köpte detta shampo:



Goldwell's dualsenses Scalp regulation
Detta är ett djuprengörande shampo som verkligen renar hårbotten.
Passar utmärkt för personer som tvättar håret allt för ofta vilket leder till att håret
blir fett efter bara några få timmar.

Finns för bara 49 kr HÄR!


En recension kommer när jag fått hem produkterna och testat dom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild