2011-04-09 ? 00:42:41

Discodance

Dagen har varit en känslomässig bergochdal-bana (orkar inte slå upp stavningen på det). Började lite smått sorgligt med tanke på att jag var tvungen att lämna en varm och skön säng med en mycket mysig person i, för att springa till bussen som skulle ta mig till skolan. Jag hann iallafall som tur var, men jag såg väll inte så jätte vacker ut kanske. Gårdagens smink och håret uppsatt i en mycket slarvig hästsvans. Jaja, vi alla har sånna dagar!

Kom till skolan och mådde inte alls bra, trött, hängig och huvudvärk gjorde att jag knappt orkade koncentrera mig. Blev dock på mycket bättre humör av att skolmaten för en gångs skull var helt underbar! Jag och tjejerna hämtade till och med mera mat för att det var så otroligt gott. Mexikansk salsagryta med nachos!

Gick till min praktik och spenderade några timmar där och sedan tog jag bussen hem igen. Övningskörde lite med mamma och köpte med oss grillad kycklig hem som vi snabbt käkade upp väl hemma.

Nu måste jag sova för i morgon ska jag jobba i 4 timmar (jobbar normalt sett 2 timmar varje lördag) och efter jobbet ska jag på danstävling! Ska bli så otroligt roligt och jag har saknat det något enormt!

Kolla på det här klippet på en av mina nära vänner Niklas Arleryd
som vunnit det mesta inom disco-dans.

Ska faktiskt träffa honom i morgon. Grymt roligt!



Och det här klippet är på en annan grym discodansare vid namn
Sofie Ericson
. Otroligt trevlig är hon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild