2011-04-07 ? 16:40:52

bilder

Snodde denna av: http://saraevelina.devote.se

En bild på en person du umgås ofta med.
Valde en bild på mig och min bästa vän Sofie Asp. Önskar att vi kunde umgås oftare men pågrund
av skola,jobb och praktik så blir det lite svårt. Har alltid lika roligt med den här bruden! ♥


En bild på någon du älskar.
Min älskade vovve Oliver. Och självklart min familj.



En bild på en konstig tid i ditt liv.
Jag valde den här bilden på grund av att det var en av de sista bilderna på mig bosatt i Söderhamn.
Hela den perioden var sjukt konstig, dels för att jag tog mitt pick och pack och flyttade 40 mil, men dels

för att tackvare hela upplevelsen blev en helt ny människa. Både på gott och ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild